Vračilo artiklov
Pravica do odstopa od pogodbe
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov. Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@pikantno.si.
Za vračilo je izdelek upravičen le, če je v enakem stanju, kot ste ga prejeli. Nerabljen, neodprt, nepoškodovan, z vsemi oznakami in v originalni embalaži. Prav tako morate priložiti račun ali drugo dokazilo o nakupu.
Če potrošnik odstopi od te pogodbe, mu pikantno.si brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave. Tako povračilo pikantno.si izvede z nakazilom na bančni račun potrošnika, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik nima nikakršnih stroškov. Pikantno.si lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega artikla ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je artikel poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne po pošti na naslov našega podjetja:
Greenpiece d.o.o.
Korytkova ulica 19
1000 Ljubljana
Brez nepotrebnega odlašanja oziroma najpozneje v 14 dneh od dneva, na katerega je potrošnik obvestil o odstopu od pogodbe. Rok se upošteva, če potrošnik blago pošlje nazaj pred iztekom 14-dnevnega roka. Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik.
Vračilo poškodovane pošiljke
V primeru vidne poškodbe pošiljke mora biti reklamacija podana prodajalcu ali dostavni službi takoj ob prejemu pošiljke. Kupec take pošiljke ni dolžen sprejeti in jo lahko zavrne.
V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina, kaže znake odprtja ali pa so artikli v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel, mora kupec nato sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi ali prodajalcu. Če sumite, da je poškodba nastala med dostavo in jo je povzročila dostavna služba, to storite tako, da paket prinesete na njihovo najbližjo poslovalnico in to v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite zapisnik o poškodovani pošiljki. Prodajalec ali dostavna službi nato poskrbi za ureditev zadeve. Prodajalec s kupcem dogovori ustrezno rešitev, v primeru poškodb ki so za kupca sprejemljive in bi kupec tak izdelek zadržal, ponudnik lahko izda finančni dobropis za oceno škode, če pa je poškodba prevelika in za kupca nesprejemljiva, ima kupec seveda pravico do zamenjave izdelka. Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.
Kupcu priporočamo, da paket pred prevzemom pregleda in preveri vsebino v navzočnosti dostavljalca.